آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

وعده و خطر: چگونه هوش مصنوعی مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد

چگونه هوش مصنوعی مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد

هوش مصنوعی پتانسیل عظیمی برای بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی ، افزایش دسترسی به غربالگری موثرتر و درمان شخصی و کاهش هزینه ها و نابرابری های بهداشتی دارد. این وعده و فرصت بازار ، میلیاردها دلار سرمایه گذاری از شرکتهای بزرگ فناوری ، کارمندان صنعت مراقبت های بهداشتی و مبتدیان کسب کرده است. 

آزمایش های بین المللی از هوش مصنوعی برای شناسایی سریع درمان های مطلوب Covid-19 استفاده می کند.

درمان بیماران مبتلا به Covid-19 که قبلاً دیده نشده است ، پزشکان را وادار می کند از بین دو گزینه مساوی غیرقابل جبران استفاده کنند: یک روش درمانی غیرقابل اطمینان را امتحان کنید و امیدوارم که این کار مؤثر باشد ، یا با بیمارانی که دارای مراقبت های حمایتی استاندارد برای بیماری شدید تنفسی هستند ، تا زمانی که یک کارآزمایی با کنترل تصادفی انجام شود، 

یک کارآزمایی کنترل شده تصادفی در ده ها بیمارستان در سراسر جهان راه سوم را پیشنهاد می کند - این دو رویکرد را با استفاده از هوش مصنوعی در منزل  ، در مورد مؤثرترین روشهای درمانی انجام دهند.

محققان به دنبال این هستند که با هدف شناسایی سریع درمان های بهینه برای بیماران مبتلا به بیماری  در خطوط مقدم را به یک آزمایش بین المللی در حال اجرا تبدیل کنند. با تجزیه و تحلیل داده ها در مورد نتایج بیش از 50 بیمارستان ،محققان امیدوارند پاسخ سریع به سؤالات پرسشی را ارائه دهند ، از جمله اینکه آیا داروی ضد مالاریا هیدروکسی کلروکین یک روش درمانی مؤثر است و در این صورت ، برای کدام نوع از بیماران است. این آزمایش همچنین به محققان این امکان را می دهد که چندین روش درمانی را به طور همزمان آزمایش کنند.

در حالی که به نظر می رسد این رویکرد برای ارائه پاسخ در طول همه گیری مناسب است ، با چالش های بسیاری روبرو می شود ، از جمله نیاز به تدوین و تجزیه و تحلیل سریع داده ها از ده ها بیمارستان با سیستم های ضبط مختلف در سه قاره ، و سپس بروزرسانی پروتکل ها به صورت هماهنگ  انجام می شود .

این روش همان چیزی است که به عنوان یک آزمایش تطبیقی شناخته می شود ، که در آن محققان پروتکل های درمانی یا روش های آماری را بر اساس نتایج شرکت کنندگان اصلاح می کنند ، مانند سرآشپز یک دستور العمل در هنگام صرف شام هنگام بازخورد از شام ها. این به عنوان راهی برای شناسایی سریعتر روشهای درمانی امیدوارکننده و آزمایشات قابل انعطاف تر از آزمایشات تصادفی سنتی است که شرکت کنندگان را به گروههای کنترل و مداخله می اندازد و بیماران را مجبور می کند و حامیان آزمایش ، منتظر نتیجه ای می مانند که غالباً ناامیدکننده است.

کاستی های این رویکرد اخیر در طول همه گیری تسکین یافته است ، زیرا هزاران بیمار نمی توانند منتظر بمانند تا معیارهای طلای خود را بازی کنند ، زیرا آنها در مراقبت های ویژه واحدها در حال مرگ هستند. سازمان بهداشت جهانی و سازمان غذا و داروی ایالات متحده ، به همراه گروه هایی مانند بنیاد گیتس ، در سالهای اخیر حمایت بیشتری را از طرح های آزمایشی تطبیقی ارائه داده اند ، به ویژه به عنوان راهی برای ارزیابی روش های درمانی در هنگام بیماری همه گیری.





مشاهده اولیه اطلاعات مربوط به داروی کروناویروس Gilead نشان می دهد که بیماران به درمان پاسخ می دهند

بیمارستان شیکاگو با معالجه بیماران شدید Covid-19 با داروی ضد ویروسی داروهای ضد ویروس Gilead Science در یک کارآزمایی بالینی که دقیقاً مشاهده شده است ، شاهد بهبودی سریع در تب و علائم تنفسی است ، تقریباً در تمام بیماران در کمتر از یک هفته مرخص شده اند.

Remdesivir یکی از اولین داروهای شناخته شده به عنوان داشتن پتانسیل تأثیر SARS-CoV-2 ، کروناویروس جدیدی که باعث Covid-19 می شود ، در آزمایشات آزمایشگاهی بود. در کل دنیا منتظر نتیجه آزمایشات بالینی گیلاد بوده و نتایج مثبت احتمالاً منجر به تایید سریع توسط سازمان غذا و دارو و سایر آژانسهای نظارتی خواهد شد. اگر بی خطر و مؤثر باشد ، می تواند به اولین درمان تأیید شده علیه بیماری تبدیل شود.

بهترین خبر این است که بیشتر بیماران ما قبلاً مرخص شده اند و این بسیار عالی است. کاتلین مولان ، متخصص بیماریهای عفونی دانشگاه شیکاگو ، که نظارت بر مطالعات Remdesivir برای بیمارستان است ، گفت: "ما فقط دو بیمار از بین رفته داشتیم."


منتقدین می گویند که مدل تاثیر گذار Covid-19 از روش های ناقص استفاده می کند و نباید سیاست های ایالات متحده را راهنمایی کند.

الگوی گسترده ای که برای پیش بینی مرگ Covid-19 درآمریکا انجام می شود ، نتایجی را به وجود می آورد که مانند یک تب غیرقابل پیش بینی در حال بالا و پایین است و اکنون اپیدمیولوژیست ها در حال انتقاد از آن به عنوان نقص و گمراه کننده هم برای عموم و هم برای سیاست گذاران هستند. آنها بویژه هشدار می دهند که از اتکا به آن به عنوان پایه ای برای تصمیم گیری دولت ، از جمله "باز کردن دوباره آمریکا" استفاده می شود.

اینکه مدل IHME در حال تغییر است ، گواهی بر عدم اطمینان آن به عنوان ابزاری پیش بینی کننده است." "این که برای تصمیم گیری های سیاسی مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج آن اشتباه تفسیر می شود ، اثری است آشکار در برابر چشمان ما."

پیش بینی های IHME توسط دولت ترامپ در تدوین رهنمودهای ملی برای کاهش شیوع بیماری استفاده شده است.

این می تواند باعث ایجاد اعتماد به نفس نادرست در مورد کارآیی سیاست های دوردست اجتماعی شود ، که به نوبه خود می تواند باعث نارضایتی در مورد آنچه ممکن است برای انفجار مجدد این بیماری همه گیر باشد ، شود.

قابل توجه ترین ناراحتی ها در پیش بینی های IHME درمجموع مرگ و میرهای ایالات متحده تا اوایل ماه اوت بوده است ، این در حالی است که بسیاری از اپیدمیولوژیست ها معتقدند شیوع بیماری در حال خاموش شدن است. (بسیاری انتظار دارند که میزان مرگ و میر روزانه در ایالات متحده در اوایل ژوئن به 10 یا کمتر برسد ، از 2000 یا حدود در ماه آوریل.) پیش بینی های مرگ برای کشورهای مختلف نیز به طرز چشمگیری نوسان داشته است.

وب سایت IHME توضیح می دهد که: "با ورود داده ها ، برآوردهای ما ممکن است تغییر کنند. به طور خاص ، داده های جدید مرگ ... پیش بینی های ما را تغییر داده اند. "

مدل آن با مدلهای مورد استفاده تقریباً همه اپیدمیولوژیستهای دیگر متفاوت است.

دو روش آزمایش شده و واقعی برای الگوی همه گیری وجود دارد. تثبیت شده ترین ، با قدمت یک قرن ، محاسبه می کند که چه تعداد از افراد مستعد ابتلا به ویروس هستند (در مورد coronavirus جدید ، همه) ، چه تعداد در معرض دید قرار می گیرند ، چه تعداد از آنها آلوده می شوند و تعداد زیادی بهبود می یابند و بنابراین مصونیت دارند. (دستکم برای مدتی). چنین مدل های "SEIR" سپس از آنچه محققان در مورد رفتار ویروس می دانند ، استفاده می کنند ، از جمله اینکه چگونه به راحتی گسترش می یابند و مدت زمان ظهور علائم عفونت وجود دارد ، محاسبه می کنند که چه مدت طول می کشد تا افراد از حساسیت به عفونت بهبود پیدا کنند ( یا مرده)

لیپسچ گفت: "مفهوم اساسی اپیدمیولوژی بیماری های عفونی این است که عفونت ها در زمانی که دو چیز وجود دارد گسترش می یابد: افراد آلوده و افراد مستعد."

"مدلهای مبتنی بر عامل" جدیدتر مانند بازی های ویدئویی SimCity هستند ، اما با یک بیماری زا تشدید کننده: با استفاده از قدرت محاسباتی غیرقابل تصور حتی یک دهه پیش ، آنها تعامل میلیون ها نفر را با کار ، بازی ، سفر و شبیه سازی شبیه سازی می کنند.

IHME نه از SEIR و نه از رویکرد مبتنی بر عامل استفاده نمی کند. حتی سعی نمی شود مدل انتقال بیماری یا دوره نهفته یا سایر ویژگی های Covid-19 را مدل سازی نماید ، به عنوان مدل های SEIR و مبتنی بر عامل در Imperial College London و دیگران. سعی نمی شود حساب کنیم که چه تعداد از افراد آلوده با تعداد افراد دیگر ، چه تعداد موارد اضافی در هر مورد ابتدایی ، یا سایر واقعیتهای انتقال بیماری که دهه هاست پایه و اساس مدل های اپیدمیولوژی است ، ارتباط برقرار می کند.

در عوض ، IHME با داده هایی از شهرهایی شروع می شود که Covid-19 پیش از آنکه به ایالات متحده حمله کند ، ابتدا ووهان و در حال حاضر 19 شهر در ایتالیا و اسپانیا. سپس گرافیک را نشان می دهد که در اثر انفجار اپیدمی و سپس در آن شهرها تعداد کشته ها در حال برخاستن و در حال سقوط است و در نتیجه آن منحنی ناقوس است. سپس (برای ساده تر کردن بعضی از موارد) می یابد که داده های ایالات متحده در آن منحنی جای می گیرند. فرض بر این است که منحنی های مرگ در شهرهای خارج از ایالات متحده آمریکا نیز توصیف می شوند و هیچ تلاشی برای قضاوت در مورد اینکه آیا اقدامات متقابل — بن بست و سایر راهبردهای دوردست اجتماعی - در ایالات متحده آمریکا وجود دارد و به همان اندازه در نقاط دیگر ، به خصوص ووهان موثر واقع می شوند.

"مدل آماری" به قرار دادن داده های آمریکا بر روی نمودار مرگ و میر کووید 19 کشورهای دیگر به مرور زمان فرض می کند که اپیدمی آمریکا از این کشورها تقلید می کند. اما اقدامات متقابل کشورها با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

Notable for all Ministries of Health and Research and Research Centers around the world

سلام از کلیه دوستان که مایلند در حل مشکل ویروس کرونا کمک کنند خواهش می کنم متن ذیل را به تمامی مراکز درمانی و بهداشتی کشور حود ارسال کنند 
 
to:Notable for all Ministries of Health and Research and Research Centers around the world
Dear health officials 

Very immediate and vital


I would like to inform you that Dr. Behrouz Naqviyan, on behalf of a team of artificial intelligence experts who have experience in using artificial intelligence in analyzing issues and problems, we are ready if you agree and provide the necessary facilities and information to find a solution and Take action to prevent the spread of coronavirus in the shortest possible time.
It is worth mentioning that our team has implemented 25 projects in the field of using artificial intelligence and has been included in the list of top teams in the KDD1111 World Championships.
He has also been in the top teams in the 2012 International Energy Prediction Competition.
The first rank of PhD in Artificial Intelligence Group and the implementation of projects with artificial intelligence are among our work records.
We believe that if we receive a lot of information and update and analyze it with artificial intelligence, we will be able to achieve the algorithm for diagnosing, preventing and controlling the coronavirus and other diseases in the future.
Dr. Behrooz Naqviyan
CEO of Hamed Technology World Company
Dr. Mehdi Nasiri
Director of Data Science Unit, Aria Knowledge-Based Company
Tehran Iran
+989126949476

We are sorry to announce that the plan to diagnose and prevent diseases was given to Iranian health officials three years ago, but we refused to provide information and cooperation.

در هنگام شیوع کروناویروس از سلامت روان خود مراقبت کنید

در هنگام شیوع کروناویروس از سلامت روان خود مراقبت کنید دکتر بهروز نقویان

شیوع بیماری های عفونی مانند Coronavirus فعلی (COVID-19) می تواند ترسناک باشد و می تواند سلامت روان ما را تحت تأثیر قرار دهد. در حالی که آگاهی داشتن مهم است ، همچنین موارد بسیاری وجود دارد که می توانیم در چنین مواقعی برای حمایت و مدیریت بهزیستی خود انجام دهیم.


در اینجا نکاتی وجود دارد که امیدواریم به شما ، دوستان و خانواده تان کمک کند تا در روزی که بحث های زیادی درباره تهدیدات احتمالی برای سلامتی جسمی ما وجود دارد ، از سلامت روان خود مراقبت کنند.

در حالی که مجبور هستید در خانه بمانید از مراقبت روانی خود مراقبت کنید

دولت به ما می گوید که در خانه بمانیم و فقط بخاطر غذا ، دلایل سلامتی یا کارهای ضروری به بیرون برویم ، دو متر (شش فوت) از افراد دیگر بمانیم و به محض اینکه به خانه برسیم ، دست هایمان را بشوییم.


این بدان معنی است که بیشتر ما وقت زیادی را در خانه می گذرانیم و بسیاری از فعالیتهای منظم اجتماعی ما دیگر در دسترس ما نخواهد بود.


این امر به شما کمک خواهد کرد که آن را به عنوان یک دوره زمانی متفاوت در زندگی خود ببینید ، و لزوماً یک دوره بد نیست ، حتی اگر شما آن را انتخاب نکرده اید.


این به معنای ریتم متفاوت زندگی است ، فرصتی برای ارتباط با دیگران به روشهای مختلف از حد معمول. با افراد دیگر به طور مرتب در رسانه های اجتماعی ، پست الکترونیکی یا تلفن از طریق تماس با آنها در تماس باشید ، زیرا آنها هنوز هم راه های خوبی برای نزدیک بودن با افرادی هستند که برای شما مهم هستند.


یک روال روزانه جدید ایجاد کنید که اولویت های مراقبت از خودتان باشد. می توانید بیشتر بخوانید یا فیلم تماشا کنید ، روال ورزشی داشته باشید ، تکنیک های جدید ریلکسیشن را امتحان کنید یا دانش جدیدی در اینترنت پیدا کنید. سعی کنید و استراحت کنید و این را به عنوان یک تجربه غیرمعمول جدید ، که می تواند فواید آن را داشته باشد ، مشاهده کنید.


اطمینان حاصل کنید که نیازهای گسترده تری برای سلامتی شما مورد توجه قرار می گیرد ، مانند داروهای کافی برای نسخه های موجود در دسترس شما نیست.

سعی کنید از گمانه زنی ها خودداری کنید و منابع معتبری را در مورد شیوع این بیماری جستجو کنید

شایعه و حدس و گمان می تواند اضطراب را برانگیزد. دسترسی به اطلاعات با کیفیت خوب در مورد ویروس می تواند به شما کمک کند احساس کنترل بیشتری داشته باشید.


می توانید اطلاعات و توصیه های به روز در مورد ویروس را در اینجا دریافت کنید:


توصیه های بهداشتی مانند شستن دست ها را بیشتر از حد معمول ، به مدت 20 ثانیه با صابون و آب گرم دنبال کنید. شما باید این کار را هر زمان که به خانه یا محل کار بروید ، بینی خود را منفجر کنید ، عطسه کنید یا سرفه کنید ، غذا بخورید یا از آن استفاده کنید. اگر نمی توانید دست های خود را مستقیماً بشویید ، از ضدعفونی کننده دست استفاده کرده و در فرصت بعدی آنها را بشویید.


اگر عطسه می کنید باید از بافت نیز استفاده کنید و مطمئن شوید که سریع آنها را دور ریخته اید. و اگر در خانه احساس ناخوشایندی دارید در خانه بمانید.


سعی کنید در ارتباط باشید

در زمان استرس ، ما در شرکت و با پشتیبانی بهتر کار می کنیم. با دوستان و خانواده خود از طریق تلفن ، ایمیل یا رسانه های اجتماعی سعی کنید با آنها در تماس باشید ، یا برای پشتیبانی عاطفی با یک دفتر راهنما تماس بگیرید.


ممکن است دوست داشته باشید اگر احساس کنید قادر به انجام کارهایی هستید که می توانید انجام دهید:


مدیریت استرس

فعال باقی بمان

یک رژیم متعادل بخورید

با دوستان خود در رسانه های اجتماعی در تماس باشید اما سعی کنید چیزها را حس نکنید. اگر در حال اشتراک گذاری محتوا هستید ، از این منابع معتبر استفاده کنید و به یاد داشته باشید که ممکن است دوستانتان نیز نگران باشند.


همچنین به یاد داشته باشید که مرتباً فعالیت رسانه های اجتماعی خود را ارزیابی کنید. با خود در ارتباط باشید و از آنها بپرسید که آیا آنها نیاز به تنظیم دارند یا خیر. آیا حساب های خاصی وجود دارد یا افرادی که نگرانی یا اضطراب شما را افزایش می دهند؟ حساب های غیرفعال یا غیرفعال یا هشتگ را در نظر بگیرید که باعث اضطراب شما می شوند.


با فرزندان خود صحبت کنید

درگیر شدن خانواده و فرزندان در برنامه های ما برای سلامتی بسیار ضروری است. ما باید هوشیار باشیم و از کودکان بپرسیم که درباره شیوع این بیماری چه چیزی شنیده اند و از آنها پشتیبانی می کنند ، بدون اینکه باعث زنگ خطر شود.


ما باید تأثیر منفی آن بر فرزندان خود را به حداقل برسانیم و واقعیت ها را برای آنها توضیح دهیم. در مورد اخبار با آنها بحث کنید اما سعی کنید از قرار گرفتن در معرض بیش از حد در معرض پوشش ویروس خودداری کنید. تا حد ممکن صادق باشید.


بگذارید از "موضوع ترسناک" اجتناب کنیم ، بلکه به شکلی متناسب با آنها درگیر شویم. ما در مورد گفتگو با فرزندانتان در مورد شیوع بیماری کورون ویروس توصیه های بیشتری داریم.


سعی کنید پریشانی را پیش بینی کنید

خوب است از آنجا که ما اخبار مربوط به شیوع آن را می خوانیم ، احساس آسیب پذیری و احساس غرق شدن کنید ، به خصوص اگر در گذشته دچار تروما یا یک مشکل سلامت روانی شده اید ، یا اگر یک وضعیت سلامتی جسمی طولانی مدت دارید که شما را در مقابل اثرات آسیب پذیر می کند از کروناویروس.


مهم است که این احساسات را تصدیق کرده و به یکدیگر یادآوری کنیم تا از سلامت جسمی و روحی ما مراقبت کنند. همچنین باید از افزایش عادت هایی که ممکن است در دراز مدت مفید نباشد ، مانند سیگار کشیدن و نوشیدن ، آگاه باشیم و از آن خودداری کنیم.


افرادی را که می دانید نگران باشید و با افرادی که می شناسید تنها زندگی می کنند ، اطمینان حاصل کنید.


سعی کنید فرضیات نکنید

در مورد مردم قضاوت نکنید و از نتیجه گیری در مورد اینکه چه کسی مسئول شیوع بیماری است نتیجه گیری نکنید. Coronavirus بدون در نظر گرفتن جنسیت ، قومیت و جنسیت می تواند بر همه افراد تأثیر بگذارد.


سعی کنید نحوه برخورد شما از شیوع رسانه را مدیریت کنید

در مورد شیوع این بیماری ، اخبار گسترده ای وجود دارد. اگر می دانید که این خبر استرس زیادی برای شما ایجاد می کند ، مهم است که تعادل پیدا کنید.


بهترین کار این است که از همه اخبار دوری نکنید و همچنان به اطلاع رسانی و آموزش خود ادامه دهید ، اما در صورت ایجاد مزاحمت ، اخبار خود را محدود کنید.