آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

مکان: بورلینگتون ، ماساچوست


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: Nuance نرم افزاری برای تشخیص گفتار است که توسط دانشجویان و دانشکده ها استفاده می شود. این فناوری می تواند حداکثر 160 کلمه در دقیقه را رونویسی کند و به خصوص برای دانشجویانی که با نوشتن تلاش می کنند یا دارای تحرک محدود هستند ، بسیار مفید است. این نرم افزار همچنین توانایی املا و تشخیص کلمات را افزایش می دهد. مربیان می توانند از این نرم افزار برای بیان سخنرانی برای استفاده های بعدی استفاده کنند یا کارهای خسته کننده ای مانند ایجاد سند و ایجاد ایمیل را کاتالیز کنند.

مکان: نیویورک ، نیویورک


چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: ننوتون فناوری یادگیری انطباقی را برای آموزش عالی ایجاد می کند. برنامه آن با نام "آلتا" به شناسایی شکاف در دانش آموزان کمک می کند ، دوره های مربوطه را فراهم می کند و دانشجویان را برای دوره های سطح دانشکده پشت سر می گذارد. آلتا همچنین به مربیان کمک می کند تا در مقاطع مختلف تحصیلی تدریس کنند و در حال حاضر برای ریاضی ، شیمی ، آمار و اقتصاد مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش و پرورش: 

Cognii محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مؤسسات آموزش عالی K-12 و مؤسسات آموزش عالی و همچنین سازمانهای آموزشی شرکت ایجاد می کند. دستیار یادگیری مجازی آن از فناوری مکالمه برای هدایت دانش آموزان در پاسخ های با فرمت آزاد استفاده می کند که مهارت های تفکر انتقادی را بهبود می بخشد. این دستیار همچنین بازخورد در زمان واقعی ، تدریس یک به یک را ارائه می دهد و بر اساس نیاز هر دانش آموز سفارشی می شود.

مکان: آستین ، تگزاس


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: Querium از AI استفاده می کند تا بتواند دروس دبیرستانی STEM را به دانش آموزان دبیرستانی و دانشگاه منتقل کند. با تجزیه و تحلیل پاسخ ها و مدت زمانی که برای STEM طول کشید تا جلسات تدریس را بگذراند ، هوش مصنوعی Querium به معلمان بینش می دهد و در مورد عادات یادگیری دانش آموز می آموزد و زمینه هایی را تعیین می کند که در آن دانش آموز می تواند پیشرفت کند.


مکان: لندن ، انگلیس


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: سکوی Century Tech از علوم عصبی شناختی و تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد برنامه های یادگیری شخصی و کاهش بار کاری مربیان استفاده می کند. بستر هوش مصنوعی پیشرفت دانش آموز را ردیابی می کند ، شکاف دانش را شناسایی می کند و توصیه ها و بازخورد های مطالعه شخصی را ارائه می دهد. قرن همچنین به معلمان امکان دسترسی به منابع را می دهد و زمان برنامه ریزی ، درجه بندی و مدیریت مشق شب را کاهش می دهد.

مکان: Irvine، Calif.


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: KidSense ابزار هوش مصنوعی آموزشی را که بطور ویژه برای کودکان طراحی شده است ، توسعه می دهد. ابزار گفتار به متن شرکت از هوش مصنوعی برای انتقال گفتار کودک به متن به منظور یادداشت کردن ، تمرین واژگان یا حتی امتحان کردن استفاده می کند. از آنجا که گفتار کودکان معمولاً ترجمه آنها دشوار است ، هوش مصنوعی در ابزار KidSense از الگوریتم های خاصی برای ترجمه دقیق و خصوصی استفاده می کند.

مکان: پیتسبورگ


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: کارنگی یادگیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای کمک به دانش آموزان برای درک درک عمیق تر مفهومی از ریاضی استفاده می کند. سیستم عاملهای یادگیری ریاضی شرکت برای دانش آموزان دبیرستانی و دانشگاهی از هوش مصنوعی پاسخگو استفاده می کند که عادات دانش آموز را می آموزد و تجربه یادگیری را شخصی می کند تا به آنها در درک کامل مفاهیم ریاضی کمک کند.

محل سکونت: ردوود سیتی ، کالیفرنیا.


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: Platform Learning Adaptive Kidaptive (ALP) شامل الگوریتم های هوش مصنوعی است که به مؤسسات آموزشی کمک می کند تا داده ها را جمع آوری کرده و تعامل یادگیرنده را افزایش دهند. پلت فرم ALP از هوش مصنوعی برای معرفی و به چالش کشیدن دانشجویان بر اساس نقاط قوت و ضعف درک شده دانش آموزان استفاده می کند. این سکو همچنین عملکرد آکادمیک آینده را بر اساس الگوهای و روابط اساسی پیش بینی می کند.

بلایپار

مکان: لندن ، انگلیس


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: محصولات Blippar از فناوری هوش بینایی رایانه و واقعیت افزوده برای تقویت شیوه یادگیری دانش آموزان در کلاس استفاده می کنند. مواد تعاملی موضوعاتی مانند جغرافیا ، زیست شناسی و فیزیک را به یک فضای تصویری منتقل می کنند. به عنوان مثال ، این سیستم به جای خواندن در مورد فوران آتشفشانی ، دانش آموزان یک مدل 3 بعدی مجازی از روند فوران را نشان می دهد.

THINKSTER MATH

مکان: پارک کندال ، نیوجرسی


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: Thinkster Math یک برنامه آموزشی است که برای استفاده در لپ تاپ ، تبلت و دسک تاپ تهیه شده است. پلت فرم K-8 تعامل انسان با هوش مصنوعی را بهمراه برنامه های سفارشی در اختیار دانشجویان قرار می دهد. فناوری هوش مصنوعی گام به گام کار می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا درک کنند که چرا آنها صحیح یا جایی که اشتباه پیش آمده است.


VOLLEY

مکان: سان فرانسیسکو


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: فناوری آموزش لازم نیست در کلاس اجرا شود. "دانش دانش" مبتنی بر هوش مصنوعی والی به طور مداوم نتایج دوره و مسابقه و همچنین جلسات توجیهی را برای یافتن شکاف دانش در بین کارمندان در شرکتها ترکیب می کند. شرکت ها در سراسر جهان قادر به حل سریع و کارآمد شکاف های بالقوه دانش مضر (عدم دانش عمومی شرکت ، روش های انطباق یا حتی مهارت های فنی) با هوش مصنوعی والی هستند.

QUIZLET

مکان: سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا


نحوه استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: Quizlet یک مقصد آنلاین برای مطالعه و یادگیری ابزار است. این شرکت اخیراً Quizlet Learn را معرفی کرده است ، یک منبع مطالعه هوشمند است که برنامه های تطبیقی را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا حدس بزنید که چه چیزی را مطالعه کند. این پلتفرم از یادگیری ماشینی و داده های میلیون ها جلسه مطالعه استفاده می کند تا دانش آموزان را به مطالب مربوط به مطالعه نشان دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد