آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

چگونه هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استفاده می شود


چگونه هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استفاده می شود - نمونه هایی از دنیای واقعی امروز و نگاهی به آینده

یادگیری همیشه جزء بنیادی بشریت بوده و هست. صرف نظر از سن ، ما دائماً در حال درک و درک جدید هستیم.

با پیشرفت اطلاعات جمعی ما ، ما شروع به ایجاد دستگاه هایی می کنیم که توانایی های انسانی مانند یادگیری و تصمیم گیری های استراتژیک را دارند.

در حالی که بحث در مورد میزان مناسب بودن صفحه نمایش برای کودکان در بین معلمان ، روانشناسان و والدین بسیار زیاد است ، این فناوری نوظهور دیگر در قالب هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است که شروع به تغییر ابزارها و مؤسسات آموزشی و تغییر آنچه در آینده می کند مانند آموزش است. انتظار می رود که مطابق گزارش بازار هوش مصنوعی در بخش آموزش آموزش ایالات متحده ، هوش مصنوعی در ایالات متحده آموزش و پرورش از سال های 2017-2021 با 47.5٪ رشد کند. حتی اگر بیشتر کارشناسان بر این باورند که حضور مهم معلمان غیرقابل جبران است ، در کار معلم و بهترین شیوه های آموزشی تغییر بسیاری خواهد کرد.

همکاری معلمان و هوش مصنوعی


هوش مصنوعی قبلاً در بعضی از ابزارهایی که به پیشرفت مهارت ها و سیستم های آزمایش کمک می کنند ، در آموزش استفاده شده است. با پیشرفت راه حل های آموزشی هوش مصنوعی ، امیدوارم که هوش مصنوعی بتواند شکاف های لازم را در یادگیری و تدریس ایجاد کند و به مدارس و معلمان اجازه دهد بیش از گذشته کار کنند. هوش مصنوعی می تواند کارایی ، شخصی سازی را انجام دهد و وظایف سرپرستی را ساده تر کند تا به معلمان فرصت و آزادی بدهد تا درک و سازگاری را ارائه دهند - قابلیت های منحصر به فرد انسانی که در آن ماشین آلات با هم می جنگند. با بهره گیری از بهترین ویژگی های ماشین آلات و معلمان ، دیدگاه هوش مصنوعی در آموزش و پرورش جایی است که آنها برای دستیابی به بهترین نتیجه برای دانش آموزان با یکدیگر همکاری می کنند. از آنجا که دانش آموزان امروز باید در آینده کار کنند که واقعیت هوش مصنوعی باشد ، مهم است که موسسات آموزشی ما دانش آموزان را در معرض استفاده از این فناوری قرار دهند.

ادگیری متمایز و متمایز


تنظیم یادگیری بر اساس نیازهای خاص دانش آموزان سالهاست که برای معلمان مهم بوده است ، اما هوش مصنوعی اجازه می دهد تا سطح تمایز غیرقانونی باشد که برای معلمانی که مجبورند 30 دانش آموز را در هر کلاس مدیریت کنند غیرممکن است. شرکت های مختلفی مانند Content Technologies و Carnegie Learning در حال حاضر در حال توسعه طراحی دستورالعمل هوشمند و سیستم عامل های دیجیتالی هستند که از هوش مصنوعی برای ارائه یادگیری ، آزمایش و بازخورد به دانشجویان از قبل از K تا سطح کالج استفاده می کنند که چالش هایی را برای آنها فراهم می کند ، شکاف ها را مشخص می کند. در دانش و تغییر مسیر به موضوعات جدید در صورت لزوم. با پیچیده تر شدن هوش مصنوعی ، ممکن است یک دستگاه بتواند عبارتی را که در چهره دانش آموز منتقل می شود ، بخواند که نشان می دهد آنها برای درک یک موضوع تلاش می کنند و برای پاسخ به آن درس را اصلاح می کنند. ایده سفارشی کردن برنامه درسی برای نیازهای هر دانش آموز امروز عملی نیست ، اما برای دستگاه های دارای هوش مصنوعی خواهد بود.


دسترسی جهانی برای همه دانشجویان


ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به کلاسهای جهانی در دسترس همه از جمله کسانی که به زبانهای مختلف صحبت می کنند یا ممکن است نقص بینایی یا شنوایی دارند ، کمک کند. Presentation Translator یک افزونه رایگان برای PowerPoint است که زیرنویس ها را در زمان واقعی برای آنچه معلم می گوید ایجاد می کند. این همچنین امکاناتی را برای دانش آموزانی فراهم می کند که به دلیل بیماری قادر به شرکت در مدرسه نیستند و یا نیاز به یادگیری در سطح دیگری یا موضوع خاصی دارند که در مدرسه خود در دسترس نیست. هوش مصنوعی می تواند به تجزیه سیلوهای بین مدارس و بین مقاطع درجه سنتی کمک کند

کارهای خودکار را خودکار کنید


یک مربی وقت زیادی را صرف می کند تا بتواند تکالیف و امتحان های خود را صرف درجه بندی کند. هوش مصنوعی می تواند وارد این کار شود و سریع از این کارها نتیجه بگیرد و در عین حال توصیه هایی را برای چگونگی بستن شکافها در یادگیری ارائه دهد. اگرچه ماشین ها می توانند تست های چند گزینه ای را درجه بندی کنند ، اما بسیار نزدیک به توانایی ارزیابی پاسخ های کتبی هستند. در حالی که هوش مصنوعی برای اتوماسیون وظایف سرپرست گام بر می دارد ، زمان بیشتری را برای معلمان می گذراند تا با هر دانش آموز بگذرانند. برای هوش مصنوعی پتانسیلهای زیادی برای ایجاد کارآیی مؤثرتر فرآیندهای ثبت نام و پذیرش وجود دارد.


آموزش و پشتیبانی در خارج از کلاس


از والدینی که در تلاش برای کمک به نوجوان خود در جبر کمک کرده است ، سؤال کنید و از پتانسیل هوش مصنوعی برای حمایت از فرزندان خود در هنگام تلاش در خانه و یا آمادگی آزمون بسیار هیجان زده خواهند شد. تدریس و مطالعه برنامه ها به لطف هوش مصنوعی پیشرفته تر می شوند و به زودی آنها در دسترس تر و قادر به پاسخگویی به طیف وسیعی از سبک های یادگیری خواهند بود.


برنامه های کاربردی هوش مصنوعی دیگری برای آموزش وجود دارد که شامل مربیان هوش مصنوعی برای زبان آموزان ، توسعه بیشتر محتوای هوشمند و یک روش جدید برای توسعه شخصی برای مربیان از طریق کنفرانس های جهانی مجازی است. ممکن است آموزش و پرورش نسبت به پذیرش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کمی آهسته باشد اما تغییرات آغاز شده و ادامه خواهد یافت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد