آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آیا هوش مصنوعی می تواند آینده سیاست را تغییر دهد؟

بهروز نقویان


با توجه به اینکه انتظار می رود هوش مصنوعی طی چند دهه آینده تغییرات چشمگیری را در جوامع ایجاد کند و فراتر از هر چیزی که در طول انقلابهای قبلی فن آوری پیش بینی شده بود ، یک سناریوی آینده قابل قبول این است که انسان ها به همراه هوش مصنوعی اداره شوند. به کشوری که در آن زندگی می کنید فکر کنید. 

برای لحظه ای تصور کنید که یک سیاستمدار انسانی چه دانش ، مهارت و ویژگی هایی باید داشته باشد تا بی نقص باشد ، اگر هدف اصلی آنها نماینده سازنده آنها و اجرای یک دستور کار سیاست گذاری مؤثر است. یک سیاستمدار عالی انسانی ممکن است مسائل مربوط به افرادی را که نماینده آنها هستند ، بفهمد مانند این که چه چالش هایی با آنها روبرو است و چه سیاستی را که دوست دارند ببیند تغییر یافته است. برای پیشبرد سیاست هایی که با مؤلفه های آنها طنین انداز شود و جامعه را به عنوان یک کل جمعی به جلو سوق دهد ، یک سیاستمدار انسانی کامل باید درک عمیقی از گذشته جامعه ، وضعیت فعلی آن و چالش های پیش رو داشته باشد. او همچنین باید یک مذاکره کننده ماهر ، سازنده اجماع و یک مدیر بزرگ بحران باشد.

با بررسی جدید نگرش اروپایی ها نسبت به فن آوری ، مشخص شد که اگر تصمیمات سیاسی به جای سیاستمداران تصمیم گیری های سیاسی را با استفاده از هوش مصنوعی انجام دهند ، یک چهارم مردم ترجیح می دهند.

یک چهارم از پاسخ دهندگان گفتند که ترجیح می دهند هوش مصنوعی را برای تصمیم گیری در مورد حاکمیت کشور خود بر سیاستمداران راهنمایی کنند.

هنگامی که صحبت از خودکارسازی دانش می شود ، سیستم های هوش مصنوعی مجراهای قدرتمند دانش هستند و می توانند به عنوان دستیارهای ارزشمند برای مجلس عمل کنند. در حال حاضر ، AI می تواند به طراحی سیاست ها و پاسخگویی به خطرات کمک کند ،  با پیشرفت فناوری ، سیستم های هوش مصنوعی قادر به انجام کارهای پیچیده ای باشند. علاوه بر این ، ویژگی ها سخت ترین جنبه برای تکثیر خواهند بود زیرا ماشین ها فقط به عنوان موجودات منطقی عمل می کنند. حضور انسان در حکومت احتمالاً برای آینده قابل پیش بینی ضروری خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد