آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

سیستم نظارت هوشمند بر اجرای مصوبات مجلس در کشور و اعلام انحرافات لحظه ایی

دکتر بهروز نقویان

 توانایی هوش مصنوعی AI برای پردازش حجم عظیمی از اطلاعات با سرعت سریع رعد و برق ، تفسیر دقیق آنها و از بین بردن تعصبات انسانی ، پیشرفتهای بی سابقه ای را به همراه داشته است و  می تواند به تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها پرداخته، و ابزاری قدرتمند باشد.

فرایندی که به اطلاعات بسیار متکی است ، سیستم نظارت هوشمند بر اجرای مصوبات مجلس در کشور و اعلام انحراف آنی دارای فرآیندهای مختلف نظارت می باشدو با یادگیری ماشین و یادگیری عمیق انبوهی از اطلاعات را بر اساس الگوریتم های قوانین مصوب بررسی و نحوه عملکرد دستگاههای اجرایی را پایش و انحرافات را برای بصورت لحظه ایی به بخش های نظارتی مجلس گزارش می دهد .

سه مزیت عمده هوش مصنوعی در نظارت وجود دارد:

جمع آوری اطلاعات یکپارچه از چندین منبع بانک های اطلاعاتی وزارتخانه ها ، بانکها و سازمان های دولتی  و مردم

به مجلس این امکان را می دهد تا بینش های اطلاعات جمع آوری شده را در زمان واقعی استخراج کند

تمام تعصبات رایج مرتبط با بررسی نظارت را از بین می بردو بر اساس قوانین مصوب بدون سیاسی کاری نظارت و نتایج را اعلام می نماید .

عملکردنظارت مدرن یا چابک ، انجام بررسی نظارت  در فواصل مکرر  و آنی را انجام می دهد. بر خلاف نظارت سنتی  که سالانه آنها انجام می شود.

هوش مصنوعی می تواند آن را یک قدم جلوتر برداشته و نیاز به فواصل ثابت را به طور کامل از بین ببردو نظارت در زمان واقعی و به طور مداوم انجام دهد.

 هوش مصنوعی می تواند به مجلس در نظارت  در زمان واقعی کمک کند و فوراً  ، بر اساس وضعیت ، بازخورد دهد. اگرمجریان قانون درست در مسیر قوانین حرکت می کنند است ،  از طرف دیگر ، اگر از مجریان اجرایی قوانین ازمسیر خود منحرف شده اند ، فوراً به مجلس اطلاع داده می شود .

نظارت مجلس  همچنین فرصتی را برای مجریان فراهم می کند تا تشخیص دهند که کدام بخش ها  اصلاح شوند یا تغییرات در قوانین را برای پیشرفت در مصوبات باید انجام پذیرد . هوش مصنوعی می تواند به مجلس کمک کند تا راه حل های جدیدتری  جایگزین کنند تا مجریان بهتر عمل نمایند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد