آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

مسابقه یافتن یک درمان کورو ویروس

شرکت ها و دانشمندان هوش مصنوعی همکاری می کنند ، اما آنها به شدت نیاز به دسترسی به اطلاعات شرکت های دارویی دارند

چند هفته گذشته بدترین و بهترین پاسخ در پاسخ انسان به بحران کرونویروس را نشان داد - از انبارهای سوپر مارکت که قفسه ها را پاکسازی می کنند تا گروه های محله که برای افراد مسن و آسیب پذیر کمک می کنند.

وقتی صحبت از شرکتهای داروسازی است ، چگونه باید درباره پاسخ آنها قضاوت کنیم؟ آنها ، به هر حال ، کلید پایان دادن به همه گیر را دارند. با این وجود ، از نظر احتیاطی بسیار مهم ، رفتار آنها نسبت به گروههای محله بیشتر با انبارهای سوپر مارکت مشترک است.

استراتژی خروج ما از قفل جهانی بستگی به توسعه واکسن مؤثر دارد ، همانطور که مشهور است. تلاش زیادی برای یافتن چنین واکسنی در حال انجام است ، اما ما نمی توانیم 18 ماه صبر کنیم.

در این میان ، با افزایش آمار مرگ و میر ، پزشکان ناامید از درمانهایی که باعث کاهش تأثیر ویروس می شود ، با کوتاه کردن عفونت ، کاهش شدت آن و در این راه نجات جان خود را می دهند. اکنون یک شکار جهانی برای داروی کروناویروس وجود دارد. اما این یک مبارزه با زمان است. بنابراین تمرکز بر روی درمان های موجود است که قبلاً ثابت شده است که برای سایر بیماری ها بی خطر است و به آزمایش کمتری احتیاج دارند و تولید کمیت آسان تر و سریعتر است.

تعداد زیادی تلاش در سراسر جهان در حال انجام است. سازمان بهداشت جهانی چهار آزمایش امیدوارکننده را از جمله معالجه ترکیبی HIV ، ضد مالاریا و دارویی تولید کرده اما هرگز علیه ابولا مصرف نکرده است - برای آزمایش در یک آزمایش جهانی که ماه گذشته آغاز شده است. اما ما نمی توانیم در انتظار نتایج مکث جستجو را متوقف کنیم. نیاز به عوامل مؤثر جدید بسیار زیاد است.

بهترین راه برای شناسایی داروهای نامزد استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای جمع آوری مقادیر زیادی از داده ها برای یافتن مواردی است که ممکن است کار کنند. شرکت های بزرگ هوش مصنوعی قدرت محاسباتی عظیم خود را در خدمت دانشمندان مشغول این شکار قرار می دهند.

اما آنها مانع این کار شده اند: زیرا برخی از شرکت های داروسازی قادر به اشتراک گذاری تمام داده های مربوط به روش های بالقوه نامزدها نیستند. همانند سودجویان سرویس بهداشتی ، به دلیل داشتن محرمانه بودن تجارت ، آن را در اتاق زیر شیروانی و انبارهای دیجیتال خود که دیگران نمی توانند در آن گیر بیاورند ، نگه داشته اند.

این اشتراک گذاری گسترده داده ها در سراسر جهان بود که به دانشمندان این امکان را می داد تا ژنوم ویروس SARS-CoV-2 را با سرعت بی سابقه ای نقشه برداری کنند ، و در یک مرز جمعی و بین المللی ، تجاری و بین المللی با تلاش جمعی منحصر به فرد علیه دشمن مشترک جهانی کار کنند. اکنون ما فوراً به همه شرکتهای دارویی احتیاج داریم تا جاه طلبی های تجاری شخصی خود را کنار بگذارند و به یک تلاش جمعی مشابه برای شناسایی ، آزمایش ، توسعه و ساختن درمانها برای مهار این بیماری بپیوندند.


سابقه وجود دارد. در ماه ژوئن گذشته ، 10 شرکت بزرگ دارویی جهان - از جمله جانسون و جانسون ، AstraZeneca و GlaxoSmithKline - اعلام کردند که داده هایی را برای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی مبتنی بر AI برای آنتی بیوتیک های جدید جمع آوری می کنند ، که به سرعت مورد نیاز هستند زیرا باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک در سراسر جهان تکثیر یافته اند. تهدید رشد بیماری غیرقابل درمان

این توافق تاریخی با توسعه یک سیستم امن و مبتنی بر blockchain امکان پذیر است که به یک الگوریتم امکان جستجوی داده های شرکت های رقیب با قابلیت ردیابی کامل - اما بدون فاش کردن اسرار تجاری برای رقبا می دهد. مزیت استفاده از blockchain این است که شرکت ها می توانند به کد و نه شرکای خود اعتماد کنند.


محققان هوش مصنوعی در J-Clinic انستیتوی فناوری ماساچوست ، که یک شبکه عصبی را برای پیش بینی اینکه کدام مولکول ها دارای خاصیت آنتی بیوتیکی هستند ، آموزش دادند ، در ماه فوریه اعلام کردند که آنها یک ترکیب جدید پیدا کرده اند که در برابر 35 نوع مختلف باکتری کار می کند. آنها آن را هالیسین نامیدند ، پس از سیستم AI در 2001: ادیسه فضایی.

ر حال حاضر AI در سراسر جهان تحت شکار درمان Coronavirus تحت فشار قرار گرفته است ، از هنگ کنگ تا اسرائیل گرفته تا انگلستان و آمریکا. ماه گذشته سریعترین ابر رایانه جهان ، نشست IBM ، 77 ترکیب را به عنوان نامزدهای بالقوه معرفی کرد. هفته گذشته یک سکوی هوش مصنوعی که توسط Gero مستقر در سنگاپور بود ، شش داروی را که قبلاً برای استفاده انسان در شرایط دیگر تأیید شده بود ، شناسایی کرد که می تواند به مبارزه با Covid-19 کمک کند. در همین حال ، توماس سیب ، رئیس میلیاردر C3.ai ، یک شرکت هوش مصنوعی در کالیفرنیا ، یک کنسرسیوم عمومی و خصوصی از جمله پرینستون ، دانشگاه کارنگی ملون ، MIT ، دانشگاه های کالیفرنیا ، ایلینویز و شیکاگو و همچنین C3.ai و مایکروسافت که در جستجوی راه حلهای مربوط به بیماری همه گیر ، بودجه و دسترسی به برخی از پیشرفته ترین ابر رایانه های جهان را در اختیار دانشمندان خواهد گذاشت.


با این وجود ، مهم نیست که قدرت محاسبات یا طراحی نرم افزار چقدر پیشرفته باشد ، نتایج حاصل از این ابتکارات در نهایت به داده های موجود در آنها بستگی دارد. بدون دسترسی کامل به اطلاعات جامع ، دانشمندان با یک دست گره خورده در پشت خود می جنگند.

همه شرکت های داروسازی باید کتابخانه های شیمیایی خود را باز کنند تا بتوانند داروهای کاندید را شناسایی کنند ، و آزمایشات برای آزمایش امیدوارترین درمانها در اسرع وقت انسانی آغاز می شود. ما نمی توانیم صبر کنیم. زندگی به آن بستگی دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد