آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

آشنایی با بیماریهای روحی و جسمی و نحوه درمان

معرفی کامل و عوامل ایجاد کننده و روشهای جدید درمان

پیش بینی روند ویروس کرونا با هوش مصنوعی


دانشمندان از نقشه های واقعی در زمان واقعی به الگوریتم های پیچیده پیش بینی استفاده می کنند ، دانشمندان از فناوری برای پیش بینی و ردیابی گسترش coronavirus رمان استفاده می کنند. راه حلها شامل استفاده از هوش مصنوعی برای پردازش حجم زیادی از داده های حاصل از منابع مختلف در کشورهای مختلف است.


 "تعداد زیادی از داده ها به صورت آنلاین و مباحثات اغلب از طریق کانال های دولتی صورت نمی گیرد بلکه از طریق اخبار و اتاق های گفتگو و وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی انجام می شود.: "ما باید از طریق آن اطلاعات را الک کنیم ، آن را طبقه بندی کنیم ، سر و صداها ، ژئوکود را بیابیم ، و سپس نمای بیماریهای نوظهور را ارائه دهیم."


بسیاری از شرکت ها و سازمان ها ابزار ردیابی  را جمع آوری کرده اند ، زیرا دانشمندان می گویند سیستم عامل های مدیریت داده و روش های هوش مصنوعی در کنار هم می توانند به تجزیه و تحلیل گسترده بیماریهای عفونی منجر شوند که به نوبه خود می تواند از تصمیمات دولت پشتیبانی کند.

به ویژه ، فناوری و هوش مصنوعی می توانند در خدمات پاسخگوی فوریت های پزشکی اعمال شوند ، از الگوریتم هایی برای پیش بینی شیوع بیماری خاص ، نظارت بیمار و عملیات بخش در اتاق اورژانس استفاده می شود. دانشمندان در سرتاسر جهان می توانند از الگوریتم هایی برای طبقه بندی و خوشه بندی اطلاعات ، جستجوی اینترنت و تفسیر زبان مرتبط با بیماری ردیابی شده ، تحلیل تصاویر و استقرار روباتیک برای یک سری از کارهای پزشکی استفاده کنند که پزشکان از انجام آنها احساس امنیت نمی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد